Bratz prov

Yoo!.. Till att börja med vill jag bara säga att jag har ingen aning varför jag skrev den rubrik som jag skrev.. Cp rubrik.. I alla fall!.. Va i tyskenlandet i helgen.. vilket är lääänge lääänge sen!.. Men i alla fall så lägger jag ut några bilder nu =))



För övrigt så tycker jag att klotter är rigtigt snyggt!.. Jag tycker att man borde införa klotterväggar där alla får klottra och på sät sätt kanske klottret inte sprids över hela staden?.. Men fula tags med en fet tusch penna är big no no!.. bara as niciga tags like this! Nån som håller med mig?.. Aja.. Åter till bilder från tyskenlandet! =))








Ähh!.. bilderna vill inte lägga sig bredvid varanda -.-


Kommentarer
Postat av: Annie

Hehe kom precis att tänka på XP Tänk på dessa random personer du tar på om de helt plötsligt skulle hitta den bild de var med på :O Man skulle blivit helt whatha FUCK!! Tänk om du helt plötsligt fann dig själv på foton på ngns blogg liksom (A) ngn helt randoms blogg XP



Tycker oxå klotter e asnajs xD Så länge de e skillade :P Finns ju dem som inte kan bara helt enkelt.. XP

2010-12-03 @ 21:42:51
URL: http://melbro.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0