It's Time!

It's time to?... Ähh vet inte vad det är tid för?... men kan rabbla upp flertaler saker som det inte finns tid till..  Har kommit fram till ett par saker i helgen...

1. W är en grym bokstav.. Speciellt när man har den på väggen
2. Jag dricker waay mutcho coca cola!.. Måste dra ner på det intaget...
3. Insåg hur jävla mycket skräp jag äter ^^ :P
4. Dagen efter insåg jag att jag inte kan sluta dricka cola eller sluta upp med skräpisboi..
5. Jag kommer dö av cola canser.. finns det inte blir man den förste ^^

Ähh!.. Denna helgen har jag haft tid till lite till ^^ MÅLA!! Trött man blir på vit och grå väggar :)




För att se hur jag gjort!
http://www.styleroom.se/album/23114


// W. Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0