Innan jag drar

Någon som kanske läser denna blogg, kanske någon som är min vän, kanske en random, kanske går personen i min klass, kanske inte, kanske är det en gammal vän, kanske en ny, kanske ett djur, kanske en homo, kanske en fisk, kanske en badboll ellet en glödlampa.. Men jag vet att jag kommer få svar! och att jag ska skicka detta brev till någon imorgon ;P Så på tisdag får alla kolla sina brevlådor =)) En får brev ;)

Jag skulle ju inte bara vara fotoblogg.. En kreativneerdis blogg.. Då tycker att detta passar in där?.. eller?..



Rätvisemärkt cola!!.. =)) Bryr mig faktiskt om
de små stackarna i U - länderna...
ni får inte se vad det står än ;P

Drar till småland en vecka nu.. kommer hem på söndag!.. Chaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0