läsk(igt)

Hmm.. kom just på att läsk är början på ordet läskig.. Kanske någon koppling mellan detta?.. Kanske att det började med att bassänger som man badar i var fyllda med läsk.. Men sen var det någon som råkade spruta läsk och rykte till?.. Kanske var det så att när strålen kom .. Från läskpumparna så kom.. Eller att himlen ryste på skärnorna?.. Eller att man såg en treskärt?.. Kanske skriver jag kanske läser jag?.. Ignorera allt jag skrev.. Skrev inge viktigt.. som jag brukar göra.. .



Asså det tog mig runt 3 timmar i
photoshop att göra bilden till
höger.. Eller vänta.. vilket håll e
höger?.. Skit samma.. Nån av de
tog mig lång tid att göra.. Något
som en kunnig skulle gjort på runt
20 min.. What eva!.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0