Man ska alltid..

Det finns en del grejer här i världen som man alltid ska ha med sig i fall att..

1. En toarulle, Man vet aldrig när det händer å måste klämma ut nåt på andra sidan.
2. En coca cola burk!, Man vet aldrig när man blir sugen!!
3. Pengar!, utifall att du har glömt nr. 2 så du kan köpa dig en cola..
4. En kamera som du kan sälja eller byta mot en cola burk!

Jag lovar till 100% att det är värt det just den sekunden du öppnar burken tar första klunken... Sen kanske du får ångest.. Men vafen.. Det va en cola juue ;P

Fast fotade denna bilden från bilen när jag åkte i skogen.. Snabbt upp med kameran och plåta!.. Inga bra bilder.. Men det kunde blivit ^^ Det roliga är att jag tänkte att jag skulle ta kameran i knät bara för att om något sånt här skulle hända!.. och så hände det .. Kanske blir fler bilder sen.. har 464 bilder att kolla igenom efter en natt utomhus..
Fast hade ingen cola .. Så kanske inte blev så bra.. ..

Ägnade 30 min åt en .GIF bild så fungarar den inte.. Men länkar till den senare..
// W. Persson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0